fredag 3. januar 2014

Bloggåret 2013

Det er på tide å gjera opp årsstatus for blogginga. Målet for 2013 var minst eitt blogginnlegg i veka, og det har eg klart: I alt har eg publisert 53 innlegg. Desse innlegga har ført til 84 kommentarar totalt. Storparten av desse kom til innlegget om samfunnslønn, og den viktigaste grunnen til det er at innlegget vart plukka opp på framsida av vg.no. Det resulterte i mange kommentarar, i alt 51, og eg er positivt overraska over nivået. Eg hadde frykta mykje meir usaklege kommentarar, men det var lite av det.

I tillegg til innlegga på min eigen blogg, har eg også stått for brorparten av blogginnlegga på Vestforsk-bloggen. Her skreiv eg 14 innlegg i fjor, av i alt 18.

Ein markant topp i september, på innlegget om samfunnslønn


Google Analytics har registrert 15 453 besøk i løpet av året, der 3/4 har komme frå vg.no. Den store interessa etter VG-oppslaget viser med all tydelegheit kva som driv trafikk på nettet: Det er dei store nettstadene, og dei blir stadig større. Stadig meir av trafikken går til dei største nettstadene.

Og statistikken viser kva som genererer trafikk


Ingen kommentarer: