tirsdag 11. april 2006

Vossa Jazz 2006

Tradisjonen tru var me (= kjeringi og eg) på Vossa Jazz frå søndag til måndag. Har funne eit fint opplegg med rimeleg opphald på Fleischer's og 2-3 konsertar på avslutningsdagen.

I år vart det kyrkjekonsert med Bergen Big Band + gjester, leia av Jan Magne Førde, samt Zawinul Syndicate og National Bank heilt til slutt.

Kyrkjekonserten var fin, storband er alltid interessant og Bergen BB skuffar sjeldan. Det var folkemusikk-inspirerte stykkje og vokal på mange av dei. Trass i ein fin konsert slår det meg at det er vanskeleg å integrera folkemusikk og jazz på ein god måte. Jan Johanson er ein av dei få som har klart det. Det blir ofte musikk frå to ulike klodar som møtest innimellom. Litt same kjensla fekk eg også på denne konserten. Storbandet spelar storbandjazz og vokalistane syng folkemusikk. Særleg tydeleg vart det på solistinnslaga; det vart reine "hard core" jazz-soloar som braut fullstendig med det vare uttrykket i sangen. Når tittelen er "Syng i stille morgenstunder" og solisten kliner til med det bop-koret, blir det litt feil. Men som sagt innleiingsvis hadde eg stort utbyte av konserten likevel. Ekstra pluss til basstrombonist og bassist!

Zawinul Syndicate med smått legendariske Joe Zawinul i spissen hadde eg ikkje spesielle forventningar til. Det starta litt kjedeleg, men tok seg kraftig opp med ein bossa gjennomført av dei brasilianske medl. av bandet. Derifrå og ut vart det ein herleg groova konsert - for eit band og for ein groove!! Bassisten, Linley Marthe (?), var ei oppleving for seg. For ein teknikk og for ein groove - det er det sværaste eg har sett. Zawinul har jo alltid omgitt seg med gode bassistar - det er nok å nemna Jaco Pastorius...

To konsertar er i grunnen nok å fordøya i vår alder (!), så då National Bank gjekk på scena i Park-kjellaren hadde eg ikkje så mykje entusiasme att. Thomas Dybdahl har ei flott stemme, veldig karakteristisk med det høge stemmeleiet. Og dei andre musikarane med bakgrunn m.a. i Jaga Jazzist er heller ikkje borte.

Ingen kommentarer: