torsdag 15. desember 2005

Avsendarfokus

Det er opplese og vedteke for lenge sidan at informasjonsleverandørar (på nett) må ha eit mottakarperspektiv og ikkje avsendarfokus. Men det er like vanskeleg å få til som det er lett å seia.

Problemstilling: Eg skal på Posten og henta ut ein pakke. Dessverre har eg ikkje meldinga eg fekk i posten med meg, men Posten opplyser at det trengst ikkje berre eg har nummeret på sendinga. Så ringjer eg heim der berre minstemann er til stades, og han les opp alle nummera han finn på sendinga; inkl. postnr., tlf.nr and you name it. Men kva er det rette nummeret?

På Posten sine nettsider står det fint forklart om sporinga av pakkar, men skjermbilete av sporingsresultatet. Men det er ikkje eit bilete av kvar du finn nummeret som du skal tasta inn. Det finst jo dei som har skjønt dette, ikkje minst alle som tek mot betaling via kredittkort og som spør etter CVC-kode. Då pleier dei visa eit bilete av eit kredittkort med ring rundt CVC-koden. Nettopp slik må det gjerast!

Ingen kommentarer: